4.0
din 2 evaluari
Prezentare generala
Acest hotel este la Bangkok.
Clientii pot sa se destinda in 51 de camere. Personalul prietenos de la receptie va raspunde cu placere la orice intrebare. Diverse servicii si facilitati sunt incluse in oferta - un serviciu de transfer si o zona pentru fumatori. Conexiunea Wi-Fi este disponibila (gratuit) in spatiile comune. O gradina ofera mai mult spatiu pentru relaxare si odihna in aer liber. Cei ce calatoresc cu autoturismul propriu il pot parca gratuit in parcarea hotelului.
In camere exista un aparat de aer conditionat. De asemenea, sunt disponibile un minibar si un birou. Mai sunt disponibile si un frigider si un aparat pentru cafea/ceai. In plus, exista un televizor cu canale prin cablu si WiFi (gratuit). In baia dotata cu un dus se afla un uscator de par. Articolele de cosmetica creeaza un confort deosebit in bai.
Clientii isi pot petrece timpul liber dupa voia inimii si pot utiliza ofertele de sport si de divertisment ale locului de cazare. Diverse oferte garanteaza distractie, ca de exemplu partide de golf si terapii prin masaj.
Un restaurant sta la dispozitie.
In unitatea de cazare sunt acceptate urmatoarele carduri de credit: Visa si MasterCard.
1 camera
2 adulti
Perioada de vacanta flexibila?
Gaseste vacanta perfecta pentru orice buget si preferinta
Altele
Camere pentru nefumători
Check-in-ul incepe la 14:00
Ora limita de check-in: 0:00
Check-out inainte de 12:00
Check-out tarziu in functie de disponibilitate
Pentru a face aranjamente pentru check-in, va rugam sa contactati proprietatea cu cel putin 24 de ore inainte de sosire, folosind informatiile de pe confirmarea rezervarii.
La hotelul Panini Residence Bangkok accesul cu animale de companie nu este permis
Nu se impune limita pentru marimea grupului
Fumatul este permis in incinta hotelului Panini Residence Bangkok
Hotelul Panini Residence Bangkok nu impune program de liniste
Limbi vorbite pentru vacanta
Personalul hotelului Panini Residence Bangkok poate conversa in limbile Engleza, Thailandeza
4.0
din 2 evaluari
Curățenie
3.8
Personal
7.5
Valoare
5
Confort
3.8
Locație
8.8
Servicii
6.3